Derince'de Vezneler Hafta Sonu Açık
28.11.2019
Başkan Aygün’den DER-MEK Ailesine Kutlama
28.11.2019
Sağlık İçin Konferansta Buluştular
28.11.2019
Anasayfa > Haberler > Alo VEFA Örnek Oluyor
Alo VEFA Örnek Oluyor
Derince Belediyesi’nin sosyal projeleri arasında yer alan Alo Vefa Hattı ile yaşlı, bakıma muhtaç ve ihtiyaç sahibi vatandaşlar, belediyenin desteğini her zaman yanlarında hissediyor

 
 
Gönül Belediyeciliği Ekseninde

Derince’de gönül belediyeciliği ekseninde hizmete sunulan yeni birimler yaptıkları çalışmalarla örnek olmaya devam ediyor.  Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün yönetiminde hizmete giren Çözüm Masası, Derince Kariyer İstihdam Merkezi, derincebaskanim.com, Millet Kıraathanesi ve Sevgi Mağazası gibi Alo Vefa Hattı da bu uygulamalardan biri. Alo Vefa Hattı ile yaşlı, bakıma muhtaç ve ihtiyaç sahibi vatandaşlar, belediyenin desteğini her zaman yanlarında hissediyor.

 

Telefon Numarası: 239 0 444

Sosyal belediyeciliğin en güzel örneklerinden biri olan Alo Vefa Hattı projesi vatandaşlara bir telefon kadar yakın. 239 0 444 numaralı telefondan Alo Vefa Hattına ulaşan yaşlı ve bakıma muhtaç ailelere, Derince Belediyesi tarafından sıcak yemek, genel temizlik, berber, hastane ulaşımı ve pratik ev düzeni hizmetleri gibi birçok alanda yardım ediliyor. Dileyen vatandaşların bizzat belediyeye gelerek Alo Vefa Masası’na başvurduğu uygulama Sevgi Mağazası ile de koordineli olarak çalışıyor.



   
Tweetle Facebookta Paylas
 
 
BAŞKAN DERİNCE KURUMSAL BİLGİ HİZMETLERİ PROJELER E-BELEDİYE İLETİŞİM
Özgeçmiş
Başkanın Mesajı
Başkana Mesaj
Muhtarlarımız
Tarihi
Nüfus
Vizyon
Misyon
Komisyonlar
Yönetim Şeması
Belediye Encümeni
Başkan Yardımcıları
Müdürlükler
Bilgi Edinme
Kent Rehberi
Başvuru Takip
Online Ödeme
Duyurular
Online İmar Durumu
Online Harita

 

Yerel Yönetimde şeffaflığın sağlanması, bireylerin yönetime ortak olması, Belediye – Vatandaş kaynaşmasının gerçekleşmesi için yöneten ve yönetilen arasındaki engelleri ortadan kaldırarak, siz vatandaşlarımızın sorunlarının en kolay şekilde yetkililere ulaştırılması, böylece sorunların çözümlenmesini hedefleyen yep yeni bir projeyi hayata geçirdik.

 

ÇÖZÜM MASASI Nasıl İşliyor?

 

Çözüm Masasının işleyişinde tüm iletişim araçları etkin bir şekilde kullanılmaktadır. Belediye hizmet binamızda oluşturulan Çözüm Masası aracılığı ile halkımızın müracaatları şu şekilde alınmaktadır;

 

Kişisel Başvuru;

 

Belediyemize şahsen gelerek müracaat eden vatandaşlarımız Çözüm Masası uzmanları tarafından karşılanmaktadır. Kişinin kişisel bilgileri ve müracaatın özeti sisteme kaydediliyor. Kaydedilen bu bilgi müracaat konusuna göre ilgili Belediye birimi tarafından görülüyor. İlgili birimin verdiği cevap sistemden de takip edilerek size müracaatınızın cevabı iletiliyor.

 

Telefon Aracılığı ile Başvuru;

 

239 44 66 numaralı telefonumuz mesai saatleri içerisinde aranabilmektedir. Arayan vatandaşlarımız  uzmanlarımız tarafından cevaplandırılmakta ve aynı şekilde sisteme kaydedilerek ilgili birimden cevap alınıp müracaat sahibine dönülmektedir.

 

İnternet Aracılığı ile Başvuru;

 

İnternet kullanıcıları müracaatını sisteme kaydedebilmekte ve sisteme kaydedilen bu müracaatlar Çözüm Masası ekibimiz tarafından takip edilerek çözüme kavuşturulmaktadır.

 

 Şikayet ve İstekleriniz İçin  

 

Çözüm Masası vatandaşlarımızın yönetime katılması ve yönetimi destekleyebilmesi için bilgi ve belgelere ulaşmasını kolaylaştırmakla birlikte vatandaşlarımızın bilgiye ulaşım haklarını kullanmasını da sağlamaktadır.

 

 Önceki Başvurularınız Takip Etmek İçin

">Çözüm Masası
Derince Kurumlar